יום שבת, 25 בדצמבר 2010

קבלני מצבות

קבלני מצבות יוכלו להנחות אתכם בדרככם האחרונה לצד יקירכם, ולסייע לכם בשרטוט דריסת הרגל האחרונה של אהובכם בעולם הזה- המצבה על קברו.



הממונים על זיכרון יקירכם- קבלני מצבות


מותו של אדם, מזמין יחד עם הצער והכאב של משפחת הנפטר, גם אחריות רבה. יחד עם כאבנו אנו מעוניינים לתת ליקירנו קבורה טקסית מכובדת והולמת, מעוטרת פרחים ודברי פרידה אחרונים של משפחה וחברים, רב אשר ילווה את הנפטר ומשפחתו בדרכו האחרונה ולבסוף קבלן מצבות אשר יהיה אחראי לדריסת הרגל האחרונה של אהובנו בעולם הזה - המצבה על קברו.

המצבה שתבחרו עבור יקירכם, כולל החומר ממנו תהיה עשויה והפרטים שיאפיינו אותה היא המחווה האחרונה שלכם לאותו אדם, ועל כן חשוב להיעזר באיש מקצוע אשר יוכל להוביל אתכם דרך נפתלות בחירת המצבה, עיצובה ובנייתה. קבלני מצבות, אשר לרוב מגיעים משושלת ארוכה של העוסקים בתחום, זאת בניגוד למקצועות אחרים אשר מוטיב הירושה כבר אינו מאפיין אותם, יוכלו להנחות אתכם בדרכיכם האחרונה לצד יקירכם.


תפקידם של קבלני מצבות


לבית קברות ישנם הנהלים והכללים, לרוב על פי הדת היהודית אך לא תמיד, אשר מנחים כיצד צריכה להראות מצבת קבר, מבחינת צבעה, מידותיה ועיצובה הכללי. לרוב, מצבות עשויות מחומרים כמו שיש, ברזל, גרניט או אבן חול. חשוב להתאים את חומר המצבה כמו את עומק חקיקת האותיות והחומר המעטר אותן בהתאם לסביבה בה זו תהיה מוצבת. חומרים שאינם מתאימים ועמידים באקלים הצפוי למיקום המצבה עלולים להישחק במהירות יתרה, האותיות עשויות לדהות או להתקלף, והמצבה אף עשויה למשוך טחב ושאר נזקים אשר תאלצו לתקן ולשפץ לעיתים קרובות.

קבלני מצבות ידעו לייעץ לכם באילו חומרים ובאיזו טכניקה כדאי יהיה לכם לבחור על מנת שהמצבה של יקירכם תהיה עמידה ביותר לפגעי הטבע ותכבד את המעמד של שמירת זיכרון אהובכם לאורך זמן וללא הפרעות מיותרות.

על מנת להציב את המצבה שנבחרה לאחר שקבלן המצבות סיים לבנותה ולחרוט עליה את הכיתוב הרצוי, יש לחפור בור ברוחב ועובי המצבה עבור מצבה עומדת, ובאורך ורוחב המצבה עבור מצבה שוכבת. כל נזק לצמחיה ולסביבה הסובבת את המצבה והקבר בבית הקברות שייגרם כתוצאה מהצבתה של המצבה במקומה, הם באחריות קבלני המצבות והללו ידרשו לתקנו.

מחירי מצבות נעים מסביבות ה-3,500 שקלים ועד כ-20,000 שקלים למצבות מפוארות המעוצבות מחומרים ייחודיים. המחיר תלוי כמובן בגודל המצבה, בחומרים ממנה היא עשויה ובכמות ואיכות הכיתוב החקוק עליה.

כדאי ומומלץ לערוך סקר שוק מקיף בין קבלני המצבות השונים על מנת שתוכלו לדאוג למצבה האיכותית ביותר שתקציבכם מאפשר.


היכן מוצאים קבלן מצבות?


קבלני מצבות פעמים רבות מציבים את בית העסק שלהם בצמוד לבית הקברות, כאשר מיקום מועדף זה נתפס לרוב על ידי העסקים הותיקים יותר בתחום, אשר עברו מדור לדור.

קבלני מצבות נוספים תוכלו למצוא באזורי תעשייה של הערים השונות, על ידי חיפוש באמצעי השיווק הזמינים לכם. קבלני מצבות אשר רחוקים מבתי הקברות בדרך כלל ידאגו לפרסם ולשווק את שירותם היטב, כך שלא תהיה לכם כל בעיה לאתר אותם. תרצו לוודא מה רמת האחריות שמציע קבלן המצבות אליו אתם פונים, על מנת שבעת הצורך יהיה לכם למי לפנות עבור תחזוק ושיפוץ המצבה של יקירכם.


לייעוץ ועזרה ללא תשלום בבחירת קבלן מצבות להקמת מצבה לזכר יקירך - צור עימנו קשר ואנו נסייע לך:

050-4404409