יום ראשון, 4 באפריל 2010

קבורה בישראל ושירותי תחזוקת מצבות

קבורה בישראלקבורה בישראל מאפיינת משפחות רבות אשר מתגוררות בגלות ובוחרות לקבור את יקיריהן בארץ הקודש - ארץ ישראל.

מה קורה לאחר טקס הקבורה?
מי דואג לספק שירות תחזוקת מצבות קבורה לאחר טקס הקבורה וכאשר המשפחות ממשיכות להתגורר מחוץ לישראל?


קבורה בארץ ישראל


קבורה בארץ ישראל מאפיינת הן נפטרים אשר חייו בישראל והן נפטרים אשר חיו בתפוצות והם או משפחותיהן בחרו לקבור אותם בבתי עלמין בישראל – בארץ הקודש.

עבור יהודים רבים החיים מחוץ למדינת ישראל זוהי רצונם ובקשתם האחרונה – להיקבר במדינת ישראל, במיוחד עבור אלו אשר רצו מאוד לחיות את חייהם בישראל אך לא יכלו להגשים את בקשתם.
בנסיבות אלו, הם מתנחמים בכך שלפחות יקברו בארץ הקודש – ארץ ישראל וכך רבים מהם לבסוף עושים.


מה קורה לאחר טקס הקבורה בישראל ?


ברוב המקרים המשפחות השכולות ממשיכות לחיות את חייהן מחוץ לישראל בעוד שהנפטר קבור רחוק מהמשפחה – במדינת ישראל.

במקרים מסוימים יש מישהו מהמשפחה שדואג לניקיון חלקת קבר הנפטר במשך השנה וביום האזכרה המשפחה מגיע מחו"ל לטקס יום האזכרה השנתי לנפטר. אולם מרבית מאותן משפחות לא יכולות לדאוג לניקיון חלקת קבר הנפטר ולהגיע כל שנה בכדי לקיים טקס אזכרה לזכר הנפטר.

משפחות המעוניינות שבית העלמין ידאג למצבת זיכרון הנפטר, נתקל ברוב המקרים בבעיה חמורה כיוון שבתי עלמין לא מספקים שירותי תחזוקת מצבות פרטיות של נפטרים.


מה הפתרון לבעיה ?


עבור משפחות אלו חברת גינות עדן מהווה פתרון מצוין ומענה לבעיה. החברה עונה על הצורך של משפחות אלו אשר מעוניינות שחלקת הקבר ומצבת זיכרון יקיריהן תהיה מטופחת, נקייה ושמורה בצורה מכובדת במשך כל השנה.

כאשר יקיר המשפחה קבור אלפי קילומטרים או מאות אלפי קילומטרים מהמשפחה, המרחק מונע מאותן משפחות לעשות זאת בעצמן. גינות עדן עושה זאת עבורם.

חברת גינות עדן הינה ייחודית לא רק בזכות שירותי תחזוקת מצבות קבורה אשר היא מספקת, החברה משלבת בשירותיה את הטכנולוגיה ומאפשרת למשפחות השכולות לצפות בחלקת קבר יקיריהן באתר החברה באמצעות האינטרנט (באזור אישי המוגן בשם משתמש וסיסמא).

עבור משפחות אלו שירות זה הוא מהותי ביותר כיוון שכך הן יכולות לעקוב אחר העבודה המתבצעת בחלקת הקבר ובנוסף להיות מעודכנים במצב החלקה.

בעזרת חברת גינות עדן, המשפחה צופה בחלקת הקבר ויכולה להיות רגועה שהעבודה מתבצעת לשביעות רצונה.

חברת גינות עדן שמה לה למטרה לעזור ולסייע למשפחות רבות לתחזק ולשמר את מצבות יקיריהן ולכן היא מקפידה על עלות שווה לכל נפש למען הנצחת וזיכרון יקירינו לעד בדרך מיוחדת.

למידע ופרטים נוספים אודות שירותי ניקוי מצבות >>


תחזוקה של מצבה
תחזוקה של מצבה לאחר הקבורה
תחזוקת מצבות
תחזוקת מצבות קבורה בישראל


אנו לשירותכם בכל פנייה ושאלה:

050-4404409



נכתב על ידי חברת חברת גינות עדן המעניקה שירותי תחזוקת מצבות בבתי עלמין בישראל.