יום ראשון, 4 באפריל 2010

אחזקת קברים

אחזקת קברים בבתי עלמין
כמה לא נעים להגיע לאזכרה של יקיריכם ולגלות חלקת קבר מוזנחת עם מצבה מלוכלכת ואף ניזוקה.

מצבות חשופות במשך השנים לכל סוגי פגעי מזג האוויר - הכיתוב עליהן דוהה ואף נמחק, בקעים וסדקים מתפתחים באבן או בשיש, תוספות שונות (כדים, קישוטים) נשברות ורוחות "מקשטות" את חלקת הקבר בפסולת ולכלוך. בנוסף לאלה מצער להזכיר חבלות מעשה ידי אדם, מוונדליזם לשמו ועד גנבי מתכות שנוהגים לגנוב את מתקני נרות הנשמה.

למרות אי הנעימות, מעטים מאיתנו מוצאים זמן לבוא למקום כדי לנקות ולתחזק את חלקת הקבר באופן שוטף. בדרך כלל אנו מגיעים אליה רק במועד האזכרה השנתי.


שירות אחזקת קברים בבתי עלמין


חברת גינות עדן הוקמה במטרה לעזור למשפחות להנציח ולשמור בדרך מכובדת על זיכרון יקיריהם על ידי טיפוח וגינון חלקות קברים, אחזקת קברים ותחזוקת מצבות על ידי ניקוי, שימור, שיפוץ ושיקום מצבות, עריכת טקסי אזכרות ועוד.


מה כולל שירות אחזקת קברים


צוות שלנו יפקוד את קברם של יקיריכם מדי חודש בחודשו, ינקה את חלקת הקבר מפסולת ולכלוך, יחדש ויתחזק את הכיתוב על המצבה, יטפח את הצומח סביבה, ינקה את המצבה בחומרי ניקוי מיוחדים שישמרו עליה מפני פגעי מזג האוויר (כולל עובש, כתמים ופטריות) ואפילו, אם תבקשו, ידליקו במקום נר נשמה לעילוי נשמת הנפטר. כמו כן תוכלו לנצל את הידע המקצועי שלנו ולסדר במקום צמחייה פורחת וגינה קטנה שייהנו מהשקיה, טיפוח וגיזום לאורך כל השנה.

מלבד העלייה השנתית לקבר במועד האזכרה, תוכלו להשתמש בשירותים הטכנולוגיים שגינות עדן מציעה לכם באתר: מעקב אחר מצב חלקת הקבר והעבודות בה באמצעות תמונות שנעביר לדף פרטי שלכם באתר, אתר הנצחה וירטואלי שבו תוכלו לספר על יקיריכם ולחלוק להם כבוד, אפשרות לצפייה בטקס הזיכרון בשידור חי (פתרון מצוין עבור קרובים שלא יכולים להגיע לאזכרה, בין שמדובר בחולה המרותק למיטתו או במישהו שנמצא בחו"ל) ועוד.

גינות עדן מעניקה את שירותיה לאלפי לקוחות במרבית בתי העלמין בארץ ומתכוונת להרחיב את פעילותה לכל בתי העלמין בארץ בטווח הקרוב. אנא צרו עמנו קשר לקבלת מידע על אזורי השירות שלנו נכון להיום.


מה עלות השירות


שירותי אחזקת קברים וניקוי מצבות של גינות עדן מתאימים לכל כיס: תעריף השירות לתחזוק ושימור חלקת הקבר הוא כ-100 ש"ח לחודש בלבד (בתוספת של 50 אחוז עבור מצבה כפולה), סכום שמאפשר לכל משפחה להיפטר מייסורי המצפון ולדעת שקבר יקירם נמצא בידיים טובות, ושהוא מטופל במקצועיות ובאכפתיות.

באתר שלנו תוכלו לראות חלקות קברים לדוגמה שנמצאות בטיפולינו ולהתרשם מהאופן שבו הן מטופחות.

אחזקת קברים ושירות ניקוי מצבות
אחזקת קברים ושירות ניקוי מצבות
אחזקה של קבר בבית עלמין
אחזקת חלקת קבר בבית עלמין

לכולנו חשוב לתת כבוד אחרון ליקירינו המנוחים ולדאוג שמקום מנוחתם האחרונה יסמל את האהבה וההערכה שרחשנו להם בימי חייהם ושאנו רוחשים להם כעת. טיפוח ושימור חלקת הקבר באופן שוטף יבטיחו לנו שזכרם יישמר בצורה מכובדת.


אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ולהתייעץ עמנו לגבי האופן שבו נוכל לעזור לכם ולהפוך את חלקת הקבר לאסתטית, נעימה, נקייה וייחודית:

050-4404409


חברת גינות עדן בע"מ הינה החברה המובילה בישראל במתן שירותי אחזקת קברים וניקוי מצבות בבתי עלמין בישראל. החברה פועלת בפריסה ארצית ובמחירים השווים לכל נפש מתוך מטרה לאפשר לכל אחד מכם להצטרף למשפחת גינות עדן ושחלקות קברי יקיריכם יהיו נקיות, מטופחות וייחודיות.