יום שבת, 17 בינואר 2009

שומרים על זיכרון יקיריכם לנצח

נדב פתאל הקים את חברת גינות עדן מתוך צורך אישיחברת גינות עדן מספקת עדנה לכל המשפחות אשר בוחר לדאוג לאהוביהן גם לאחר מותם.
גינות עדן מעניקה שירותי טיפוח ושימור מצבות, גינון והשקיית חלקות קברים, חידוש ושיפוץ מצבות.

לקוחות חברת גינות עדן יכולים לבקר "ביקור וירטואלי" בחלקות קברי יקיריהן ובכך לעקוב אחר שירותי החברה - זאת באמצעות אתר מתקדם וחדשני שהקימה החברה.

"החברה הוקמה מתוך צורך אישי"

מסביר נדב פתאל - מייסד ומנכ"ל חברת גינות עדן.

"הייתי בביקור בבית עלמין בחיפה שבו סבא וסבתא שלי קבורים בו ולאחר תקופה ארוכה שלא ביקרתי בבית העלמין, כאשר הגעתי לחלקת הקבר כאב לי הלב לראות את מצב חלקת הקבר, מצבן של מצבות הזיכרון, הפרחים הנבולים מהאזכרה הקודמת, הלכלוך וההזנחה.
ידעתי שאבא שלי לא שקט עם המצב כוון שחשוב לו מאוד להנציח את הוריו בדרך הראויה להם ואף הקים גן משחקים בחיפה הקרוי על שמם - "גן פתאל" בשכונת קריית אליעזר בחיפה, גן משחקים גדול ויפה.

דאגתי לנקות את מצבות הזיכרון וחלקת הקבר ולאחר מכו צילמתי את החלקה. שהראתי את התמונות לפני ואחרי לאבא שלי, הוא ביקש ממני "צריכים שמישהו יעשה זאת באופן קבוע".

בנוסף לשירותי ניקוי, טיפוח ושימור מצבות, מנצלת החברה את התקדמות הטכנולוגיה ומספקת שירות חדש וייחודי - טקס אזכרה בשידו ישיר לשוהים בחו"ל או לכאלו שאין ביכולתם להגיע ולהתשתתף בטקס האזכרה.

בנוסף, החברה הקימה את פרויקט ההנצחה והזיכרון ברשת - באתר גינות עדן יכולים להקים אתר הנצחה בחינם למען שימור זיכרון יקיריכם.

החברה פועלת ברוב בתי העלמין בישראל ושירותי החברה בעלות השווה לכל נפש.

"מטרתנו היא להוביל שינוי בבתי עלמין בישראל", אומר נדב פתאל, "שינוי שבו בתי העלמין ייראו יפים, נקיים, מטופחים ושכבודם של יקירינו ישמר גם אחרי מותם ולעד".

למידע נוסף אודות חברת גינות עדן - כנסו לאתר החברה, צרו עמה קשר והפכו את הנצחת זיכרון יקיריכם למכובדת.


גינות עדן - שומרים על זיכרון יקיריכם

טלפון: 050-4404409


רוצים לשתף את חבריכם? רוצים להדפיס את הדף? רוצים להוסיף למועדפים?