יום שישי, 2 בינואר 2009

מובילים את המהפכה בבתי העלמין

חברת גינות עדן הינה חברה ייחודית בנוף העסקים הישראלי. החברה שהוקמה על ידי שלושה יזמים לפני כשנה, עוסקת בנושא רגיש כאוב ומרגש - ניקוי חידוש ושימור מצבות בבתי העלמין ברחבי ישראלת, ארגון טקסי אזכרה, הקמת אתרי הנצחה וזיכרון ועדוד.
המציאות הכואבת, מגוללת כי בבתי העלמין ישנם הרבה חלקות קברים ומצבות מוזנחות - מצבות שחוקות ומלוכלוכות, מתקני נרות נשמה אשר נעקרו ממקומם ואדניות נבולות.
גינות עדן מובילה את השינו בכדי לשנות את המציאות הקשה הזו. החברה, מתמחה בשימור ותחזוקה של מצבות וחלקות קברים ופותרת את הצורך הבסיסי והטבעי של כל משפחה ומשפחה לדאוג למצבת הזיכרון של יקיריה בדרך מכובדת.

שימור מצבות - בית עלמין חולון

ניקוי ושימור מצבות בבית עלמין חולון

היזמים הכירו את המציאות העגומה בבתי העלמין בישראל, כל אחד מנקודת מבטו הוא ולכן החליטו לקחת לידיהם את המשימה ליצירת רף חדש, סטנדרט מחודש ומכובד, במצבן של חלקות הקבר והמצבות בבתי העלמין בישראל.

"זו לא אשמת אף אחד," הם מדגישים בתוקף, "אנחנו פשוט מכירים את המצב על בשרנו. כל אדם שחווה אובדן רוצה שחלקת הקבר הפרטית שלו תהיה מטופחת, נקייה ומכובדת. עם זאת, אנחנו גם מודעים לכך שהשגרה היומיומית מונעת מאיתנו להגיע לבית העלמין ולפקוד את חלקת הקבר בתדירות שבאמת היינו רוצים לפקוד אותה. גם אלו הפוקדים אותה, יתקשו לנקות, לשומר ולתחזק את החלקה מחוסר אמצעים וידע כיצד לעשות זאת בצורה נכונה.
זו בדיוק הסיבה שהקמנו את החברה גינות עדן - לתת לאנשים את היכולת לשמר ולטפח את חלקות קברי יקיריהם. חלומנו הוא לראות בתי עלמין מטופחים, נקיים ושמירה על כבוד האדם, גם לאחר מותו".

שלושת היזמים מגיעים לתחום מרקע שונה לחלוטין וכל אחד משלושתם תורם מתכונותיו בכדי ליצור תמהיל של מצוינות ומקצועיות שהולם לטיפול בנושא כה רגיש.

מוסיוב (36) כלכלן במקצועו ומנכ"ל חברה למיזמים אינטרנטיים, תורם מהידע הטכנולוגי שלו ואחראי על חזון רתימת הטכנולוגיה לשירות הייחודי שמציעה גינות עדן.

עידו אגוזי (44) הוא מנהלה התפעולי של החברה. עידו בעל ניסיון וותק של 19 שנה בניהול ואחזקה של מוסדות ובתי עלמין, אגוזי מכיר את מציאות ההזנחה, באופן אישי ועל בשרו. עידו הוא שותף לפרויקט שחזור המצבות בבית העלמין טרומפלדור בתל אביב ונוהג לעלות אחת לחודש לקברי צדיקים על מנת לשפץ קברים סדוקים ומלוכלכים כמצווה.
אגוזי משמש כחוד החנית במהפכה שגינות עדן מובילה בבתי העלמין.

"אני מכיר את כל בתי העלמין בארץ מלפני ומלפנים," הוא אומר, "עם כל הרצון הטוב, הממסד לא מסוגל לספק שירותי תחזוקה ושימור ראויים לחלקות קברים ומצבות פרטיות. התוצאה היא הזנחה כואבת וזועקת לשמיים. השירות שלנו, מעבר לשליחות, הוא תחילתו של שינוי בתעשייה".

טיפוח ושימור מצבה - בית עלמין ירקון

טיפוח וגינון מצבה בבית עלמין ירקון

אם כך, מה בעצם כולל השירות הייחודי שמעניקה חברת גינות עדן למשפחות אשר מעוניינות לשמר ולתחזק את חלקות הקבר והמצה של יקיריהן?
גינות עדן מציעה את כל השירותים ההכרחיים על מנת לשמר, באופן מכובד, את חלקת הקבר ומצבת וזיכרון העד של המשפחה.
בין היתר, מציעה החברה, שירות כולל של ניקוי ותחזוקה, שטיפה יסודית של המצבה והכיתוב על כל סוגי המצבות (שיש, גרניט, אבן חברון), הקמת גינות בחלקות קברים - טיפוח וגינון, השקיה וגיזום מספר פעמים בשבוע ובמשך כל ימות השנה (כולל החלפת צמחייה קיימת בעת הצורך), עזרה בארגון טקס יום האזכרה השנתי כולל אפשרות שידור און ליין של הטקס לקרובים בחו"ל.

משפחות רבות שוכרות את שירותיהם של גננים מקצועיים לביצוע עבודות השימור והתחזוקה הללו. אולם, אותן משפחות כלל לא יודעות אם העבודות מתבצעות בפועל וכן אם מתבצעות לשביעות רצונן. גינות עדן ייחודית בכך שרותמת את הקדמה הטכנולוגית לשירותיה על מנת להבטיח ללקוח כי העבודות אכן מתבצעות, לשביעות רצונו. בעזרת אתר האינטרנט המתקדם של החברה, יוכל אדם המזמין את השירות "לצפות" בחלקת הקבר והמצבה בכל עת שירצה ובכך "לעקוב" האם העבודות מתבצעות לשביעות רצונו. בדרך זו, טוענים שלושת היזמים, לא רק שאדם יוכל לעקוב אחר העבודות שמתבצעות וכי מקבל תמורה עבור כספו אלא להנציח, הלכה למעשה, את יקיריו, בעזרת אתר הנצחה אישי באינטרנט שנוצר לכל לקוח כחלק מהשירות.

מעבר לשירותים אלו, מציעים בגינת עדן שירות יחיד במינו אזכרה בשידור ישיר. האזכרה, אשר מאורגנת באופן אישי על ידי צוותי גינות עדן, נערכת אל מול מצלמה אשר מצלמת ומעבירה את הטקס בשידור ישיר. כמו כן, דואגים בגינת עדן, למניין ורב. השירות הייחודי חיוני ויעיל בעיקר למשפחות אשר אינן שוהות בישראל, אך יקיריהן קבורים בישראל וכן לבעלי נכויות אשר אינם מסוגלים לפקוד את חלקת הקבר, אך מבקשים לחלוק כבוד ליקיריהם ולבצע את טקס האזכרה לזכרם.

גינות עדן נולדה על מנת להוביל שינוי בתחום ולשבור את הסטנדרט הנמוך אשר מונהג ברחבי בתי העלמין בישראל.
החברה חרטה על דגלה את המצוינות, המקצועיות והמסירות כערכים מובילים לפעולתה. העבודות מתבצעות ביעילות ומצוינות מהולות ביחס אישי ועדין.

כאשר עוסקים בנושא כה רגיש, עדין וחשוב, אשר חודר עמוק ללבם של המשפחות ויקיריהן, אין אפשרות לנהוג אחרת. בגינות עדן מבטיחים את היחס האישי הראוי לכל אחד ואחת. תוסיפו לכך את המקצועיות המוכחת בעבודות השטח ורתימת האלמנט הטכנולוגי לשירות כולו ותקבלו מתכון מרגש, חשוב ומהותי בדרך לקביעת רף חדש ומכובד בתעשיית הקבורה של המציאות הישראלית הכואבת, כיום.

טיפוח וגינון חלקת קבר ומצבות - בית עלמין קרית שאול

הקמת גינות ואחזקת קברים בבית עלמין

לפרטים נוספים אודות מגוון השירותים של גינות עדן אנו לשירותכם:

טל': 050-4404409


גינות עדן - טיפוח ושימור מצבות בבתי עלמין

רוצים לשתף את חבריכם? רוצים להדפיס את הדף? רוצים להוסיף למועדפים?