יום שישי, 4 בדצמבר 2009

מצבות - מחיר מצבות זולות

תופעת מחירי מצבות זולות המתפרקות:


בעקבות מספר פניות אלינו בנושא מצבות שהתפרקו ומכיוון שצוותי גינות עדן נתקלים במצבות כאלה יומיום בבתי העלמין ומזדעזעים מהתופעה, אנו מעלים את הנושא לתודעה, בכדי שהציבור יבין שלכל דבר יש מחיר ומומלץ להיזהר ממצבות במחירים זולים.

כאשר מציעים לכם מצבה במחיר נמוך (מחיר פחות מ- 2,500 ₪) – אותו מחיר מצבה נמוך עלול להפוך להיות מאוד יקר בעתיד במידה ותאלצו להחליף את המצבה השבורה.

בוני מצבות המעוניינים למכור מצבות בכל מחיר, מורידים את מחיר המצבה למשפחת הנפטר אך יחד עם זאת הם גם מורידים את עלויות הייצור ובניית המצבה בכך שמורידים את חומרי הגלם והזמן שמושקע בהקמת המצבה.

ישנן מצבות רבות בבתי עלמין שכתוצאה מבנייה חובבנית בגלל שינויי מזג האוויר ורעידות אדמה קלות מתפרקות או נשברות.

כך נראית מצבה שנבנתה ללא חיזוקי פלדה רק עם בטון ברמה חובבנית וזולה ביותר:

מצבה שהתפרקה בבית עלמין
מצבה שהתפרקה
מחיר מצבה זולה שהתפרקה
מחיר מצבה זולה

זוהי מצבה יחסית חדשה וצפוי לה עתיד עוד יותר רע – בתי עלמין לא אחראיים על מצבות פרטיות וכאשר מצבה שכזאת נשברת היא למעשה מזניחה את בית העלמין כולו.


מה עושים בכדי למנוע ממצבות להתפרק?


הדרך למנוע את התופעה של מצבות מתפרקות ושבורות היא על ידי השקעה קטנה אך חשובה לאין ערוך על ידי החדרת מוטות פלדה בין החיבורים של המצבה, משולב עם בטון חזק נוצרים חיבורים שיהיה קשה מאד לפרק אותם ובכך מובטחת הישרדות המצבה לעד גם בתנאים קשים כגון חבטות ורעידות אדמה.

התמונות המצורפות של מצבות תוך כדי בנייה מוכיחות שניתן לבנות אחרת:

בניית מצבות בצורה נכונה
בניית מצבות בצורה נכונה
תוספת מחיר מצבות למוטות חיזוק
מוטות לחיזוק מצבות


חשוב לדעת !

מומלץ מאוד לדאוג לניקוי של מצבות יקיריכם באופן קבוע במשך השנים (רצוי לפחות אחת לחודש) אחרת עם הזמן שיחלוף, המצבות מתלכלכות, צוברות כתמים ולעיתים פטריות הקשות מאוד להסרה, נסדקות עקב כתמים שמחלחלים באבן המצבה והופכים לסדקים והכיתוב על גבי המצבות נמחק.

לכן רצוי להתכונן ולדאוג מראש לטיפול קבוע במצבה הן באמצעותכם והן באמצעות בעל מקצוע בתחום שירותי ניקוי מצבות ותחזוקת קברים.

לפרטים נוספים אודות שירותי ניקוי מצבות


חברת גינות עדן מעניקה שירותי ניקוי מצבות ותחזוקת קברים בבתי עלמין בישראל


גינות עדן - טיפוח ושימור מצבות

Share