יום ראשון, 7 במרץ 2010

מחירי מצבות קבורה

מחירי מצבות קבורה
מחירי מצבות קבורה וזיכרון בישראל
לאחר טקס הקבורה על המשפחה הקרובה של הנפטר לבחור קבלן מצבות אשר יקים מצבה בחלקת קבר הנפטר עד יום השלושים לטקס הקבורה כפי שנהוג על פי מרבית העדות.

מכוון שאין זמן רב מסיום השבעה עד יום השלושים רצוי להתחיל בתהליך בחירת המצבה בהקדם ולתת לכך זמן למחשבה כדי לקבל החלטות שקולות ונכונות בנוגע למצבה שתנציח את הנפטר לעד.


בחירת קבלן מצבות קבורה


משפחות רבות מחפשות קבלני מצבות ובתי עסק בתחום הקמת מצבות קבורה ברשת האינטרנט.
המשפחות בדרך כלל מעוניינות לברר אודות קבלני מצבות, לבדוק מחירי מצבות קבורה בין הקבלנים השונים, לברר מה ההבדל בין סוגי האבנים לייצור מצבות קבורה, להתרשם מעבודות קודמות של אותו קבלן או בית עסק המציג את עבודותיו בגלריית עבודות באתרו, ועוד.

במידה ונפטר לכם אדם קרוב ועליכם לבחור מצבה להנצחתו, אנו ממליצים לכם לבדוק במקביל עם מספר קבלני מצבות קבורה ולערוך סקר קצר כדי שתוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם הן מבחינת התקציב אותו אתם מעוניינים להשקיע והן מבחינת סוג המצבה מבין הסוגי השונים: מצבות גרניט, מצבות אבן חברון, מצבות שיש טורקי ועוד.

מומלץ גם לבדוק ולהתייעץ עם קרובי משפחה וחברים לגבי קבלני מצבות אשר הקימו מצבות ליקיריהם, הרי לרובנו יש חברים וקרובים שעברו את תהליך בחירת קבלן מצבות. מאוד מומלץ להתייעץ עם האנשים הקרובים לכם ולקבל המלצה וחוות דעת אמינה.


מחירי מצבות


מחירי מצבותמחירי מצבות קבורה משתנים מאוד ותלויים בסוג חומר הגלם (האבן לייצור מצבת הזיכרון), כמות וסוג הכיתוב על גבי המצבה, גודל המצבה (מצבה גדולה יותר תעלה יותר עקב עלות חומר הגלם לבונה המצבה), מקצועיותו ואיכותו של הקבלן בהקמה והתקנת המצבה כדי שתישאר עמידה ויציבה לעד.

מחירי מצבות סטנדרטיות מתחילים מ- 2,500 ₪ אצל קבלני מצבות בינוניים בתחום ואצל קבלני מצבות הנחשבים יותר בתחום מתחילים מ- 3,400 ₪ להקמת מצבה.

מחירי מצבות מעוצבות, מיוחדות וגדולות מתחילים מ- 8,000 ₪ ואף הרבה מעבר לכך במידה ובוחרים סוג אבן איכותי ויקר יותר ורוצים לעצב מצבה באופן ייחודי הדורש עבודת אומנות מיוחדת מקבלן המצבות.

ישנם קבלני מצבות אשר מודעים למצבן של המשפחות האבלות אשר לא מודעות למחירים בשוק ומנסים להפקיע מחירים ולדחוק את המשפחות למצבות יקרות יותר תוך כדי אמירת משפטים משכנעים כמו: "משפחות שאהבו את המנוח בדרך כלל נוהגות להשקיע בהקמת מצבה יקרה יותר". יש להיזהר מאותם קבלני מצבות, לעשות שיקול דעת בבחירת מצבה ולקבל החלטה נבונה.


חשוב לזכור!


חשוב לזכור ולקחת בחשבון את נושא שימור המצבות לאחר הקמתן – שימור מצבות יקיריכם הוא נושא חשוב מאוד, במידה ולא תיקחו זאת בחשבון מבעוד מועד, המצבה תהיה חשופה לפגעי מזג האוויר, לכלוך ואבק ועם הזמן שיחלוף מצבות יקיריכם יתלכלכו, יצברו אבק וכתמים שיהיו קשים להסרה בעתיד, המצבות יינזקו ויראו מוזנחות.

באפשרותכם לדאוג לנושא ניקוי ושימור מצבות יקיריכם בכוחות עצמכם ולאחר התייעצות על בעל מקצוע בתחום (קבלן מצבות שבנה את המצבה) או באמצעות חברה המתמחה במתן שירותי ניקוי ושימור מצבות קבורה בבתי עלמין.

למידע ופרטים נוספים אודות שירותי ניקוי מצבות >>

מחירי מצבותניקוי מצבות קבורהתחזוקת מצבות


אנו לשירותכם בכל פנייה ושאלה:

050-4404409


גינות עדן - טיפוח ושימור מצבות קבורה

המאמר נכתב על ידי חברת גינות עדן המעניקה שירותי ניקוי מצבות ותחזוקת חלקות קברים בבתי עלמין בישראל במחירים השווים לכל נפש.