יום שלישי, 31 באוגוסט 2010

מצבות מיוחדות

הקמת מצבות מיוחדות
הקמה ועיצוב מצבות מיוחדות
מצבות מיוחדות עשויות גרניט, אבן פראית, שיש, סלעים... מצבות מרובעות, מעוגלות, א-סימטרית...

בביקוריכם בבתי הקברות בוודאי שמתם לב שמגוון המצבות בשנים האחרונות הולך ומתרחב מעבר למצבה הסטנדרטית המלבנית והמוכרת.

נראה שהיום יותר ויותר אבלים נותנים חשיבות לפן האישי של האובדן ומבקשים להעניק למצבה "אופי" שיבטא את רגשותיהם ו/או את הנפטר באופן ייחודי.

כל אלה מושכים תשומת לב ומדגישים ביתר כי עם כל אדם שנפטר - אבד עולם ומלואו.


מצבות מיוחדות - קודם איכות, אחר כך יופי


אם אתם מעוניינים בעיצוב מצבות מיוחדות, תמצאו שפע של קבלני מצבות ואפילו אמנים המתמחים בכך. בהתחשב בכמה מגבלות בסיסיות (כמו למשל הצורך בחומרים חזקים שיחזיקו מעמד לאורך שנים רבות בכל מזג אוויר) הדבר תלוי בדמיונכם וביצירתיות שבכם ובל נכחיש - גם בעומק הכיס.

מחירים של מצבות מיוחדות עלול להאמיר לכמה עשרות אלפי שקלים, בהתאם למידת ההשקעה בחומרי הגלם ובעבודתו של האומן. אצל קבלני המצבות והאמנים העוסקים בכך תוכלו לראות קטלוגים ודוגמאות עבודה כדי לשאוב רעיונות.

חשוב ביותר שתזכרו כי אסור שהדגש על הפן האסתטי יבוא על חשבון איכות העבודה. הקפידו על קבלן מצבות מורשה ועתיר ניסיון, שישתמש בחומרי גלם איכותיים ויקפיד על בניית המצבה באופן המקצועי ביותר, משלב הנחת היסודות. אחרי הכול, גם המצבה ביפה ביותר, שנבנתה באופן רשלני, לא תוכל לפגעי הזמן ומזג האוויר ומהר מאוד תראה סימני בלאי, עובש, סדקים ושברים.

אם כבר אתם משקיעים הון קטן בבחירת מצבה מיוחדת, דאגו גם לבחירת איש המקצוע הנכון והאמין, כך שלא תיגרם לכם עוגמת נפש כעבור כמה שנים ספורות.


מצבות מיוחדות בחלקת קבר מטופחת


בין שהקמתם ליקיריכם מצבות מיוחדות ומסוגננת או מצבה סטנדרטית, שמירה על ניקיון וטיפוח המצבה, כמו גם שמירה על ניקיון וטיפוח חלקת הקבר שסביבה, חשובה עוד יותר.

כדי לפטור אתכם מהצורך לתחזק באופן שוטף את חלקת הקבר, גינות עדן מציעה שירות של טיפוח ואחזקת חלקות קבר לכל אורך השנה. מעבר לניקיון מקצועי של המצבה שימנע עובש, לכלוך וכתמים, גינות עדן מתמחה בהקמת גינות קטנות וטיפוח צמחייה בחלקת הקבר. אין ספק כי מראה מטופח, נקי ופורח הוא נעים לעיניים ומוסיף כבוד לחלקת הקבר.

הצוותים שלנו דואגים באופן שוטף לניקיון, שתילה, גיזום וכד', כך שבכל שנה, כשתעלו לקבר במועד האזכרה, תוכלו להתפעל ולהעריך אתם וקרוביכם את המראה היפה והמכובד.


צרו עימנו קשר כדי להתייעץ בנוגע לאופן שבו תרצו לטפח את חלקת הקבר - מבחירת השתילים ועד הוספת פריטים קישוטיים שונים:

050-4404409



מצבות מיוחדות ופורחות
מצבות מיוחדות וחלקות קברים מטופחים ופורחים




מאמר מצבות מיוחדות נכתב על ידי חברת גינות עדן המספקת שירותים בתחום המצבות.